sobota, 4 kwietnia 2015

DIY girlandy z bibuły

Hej! :)
Dzisiaj pokażę wam jak zrobić girlandy z bibuły.Ten DIY może wydawać się trudny i pracochłonny,ALE nie jest.Idealnie nadaje się na wiosenną ozdobę do pokoju.Zobaczyłam ten pomysł w filmiku Bethany Moty (link do filmiku)

Potrzebujemy:
-nożyczki
-szunrek(nawet taki cieniutki jak ja mam powinien się trzymać)
-bibułę-polecam ten bardziej hmm...chusteczkowy(?) rodzaj(w tym wypadku zielony),ale normalną bibułą również uzyskamy fajny efekt ;)
-taśma klejąca

Najpierw  składamy bibułę tak jak pokazałam na obrazkach,a następnie tniemy paski(ale nie do końca!!!)

Kiedy dokończymy ciąć paski rozkładamy bibułę na pół i przecinamy na dwie równe części.

Potem rozkładamy "warstwy".Powinny wyjść 4.Następnie każdy z tych 4 kawałków najpierw rolujemu a później skręcamy,"twistujemy" tak jak na zdjęciach.
Po zgięciu powinno wyjść coś takiego :)
Ostatnim krokiem jest zwyczajnie przymocowanie bibułki do sznurka.Myślę,że najlepszym wyjściem będzie taśma klejąca.
Wszystkie inne kolory wyglądają równie dobrze!Ja zdecydowałam się pójść w coś bardziej morskiego.Świetnie się prezentuje i wygląda jakby zrobienie tej ozdoby zajmowało dużo czasu,a tak nie jest ;)

Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga! :)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny pomysł na ozdobę do pokoju :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com
    obs/obs?

    OdpowiedzUsuń