środa, 14 października 2015

TAORMINA-TAM MUSISZ POJECHAĆ!

Hej hej!Pod koniec tych wakacji miałam okazję odwiedzić piękną miejscowość-Taorminę na Sycylii.Nie sądziłam,że będzie tam tak pięknie.Kolorowe kwiaty,urocze uliczki...długo by tak wymieniać.Jedną z większych atrakcji jest widok na wulkan Etna,ale niestety(serio,piszę to z bólem serca) w dniu kiedy tam byłam widoczność była bardzo ograniczona,duże zachmurzenie :/.

Miejscem,które zdecydowanie musicie tam zobaczyć jest Villa Comunale Di Taormina(park publiczny) stworzony przez Florence Trevelyn w późnym wieku XVIII.Cudowne miejsce,zazdroszczę ludziom,którzy mogą odwiedzać to miejsce na co dzień!Naprawdę ciężko jest mi opisać to pisząc,więc przechodzę do zdjęć :)


takie piękne widoki możemy podziwiać z parku :)


 Tak jak już wspomniałam Taormina czaruje urokliwymi uliczkami.Kolorowe budynki,balkony pełne kwiatów,kawiarenki,restauracyjki...czego więcej potrzeba?Robienie tam zdjęć,to była dla mnie czysta przyjemność.Jednym z symbolicznych elementów była Brama Mesyńska(Porta Messina).Po drodze zauroczyła mnie "mini galeria",która okazała się potem galerią Pavone Francesco(co do tego nie jestem pewna).

 
 Ostatnim punktem jaki w dzisiejszym poście opiszę jest IX Aprile Square.Jest to plac z charakterystyczną czarno-białą posadzką i zapierającym dech w piersiach widokiem na morze.Miejsce niczym z obrazka,cudowne!Niestety w dniu kiedy tam byłam słońce grzało niesamowicie(na co tu się skarżyć,przecież byłam we Włoszech..),nie dało się wytrzymać.Zdjęcia i tak nie oddadzą piękna tego miejsca :/


Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga! :)



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz